Dit jaar viert het evenement zijn 50-jarig jubileum. Ter ere daarvan vindt op 1 december om ca 12.15 uur (aansluitend aan de viering) in de Dominicuskerk de presentatie plaats van de feestelijke glossy Open Huis50 jaar geloof in uitvoering waar Trijntje Oosterhuis, Janneke Stegeman, Rikko Voorberg, Marinus van den Berg en vele andere bekenden en onbekenden hun medewerking aan verleenden. Een inspirerend magazine vol interviews, columns, impressies, terugblikken, gedichten, achtergrondartikelen en een kerstverhaal om lekker te lezen in de donkere dagen van het jaar – een ideaal cadeau voor Sinterklaas of Kerst.

glossy
Beeld door: Ontwerp: Richard Bastiaans, Ministry Of Data

Net als het Open Huis heeft ook het jubileummagazine een missie: wat zou het mooi zijn als het succesvolle concept in het hele land navolging zou vinden. Die oproep doet ook Trijntje Oosterhuis in het interview met haar in de glossy: “Mijn vader heeft er zijn levenswerk van gemaakt om de bijbel zo te interpreteren dat niemand buitengesloten wordt. Ik denk dat jullie dat met Kerst ook doen. Jullie initiatief zou je veel breder kunnen trekken!’ De glossy Open Huis – 50 jaar geloof in uitvoering biedt daar volop inspiratie voor.

Bestelinformatie

De Glossy kost € 6,50, 2 exemplaren € 10,- (excl. verzendkosten). Bestellen kan door een mailtje te sturen naar glossyopenhuis@gmail.com. De glossy is vanaf 1 december 2019 op zondag ook te koop bij de boekentafel van de Dominicuskerk, Spuistraat 12 in Amsterdam (ingang Korte Korsjespoortsteeg).  www.dominicusamsterdam.nl

Logo-Personen

Redactie Nieuw Wij

Heeft u ook een nieuwstip? Of wilt u zelf publiceren? Laat het ons weten. Contactpagina.
Profiel-pagina
Nog geen reactie — begin het gesprek.